«زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی افشای «رازهای دوبلین» در نمایشگاه کتاب تهران وکیل امیرحسین مقصودلو: «تتلو» برای اثبات توبه‌اش شعری در وصف امام علی (ع) می‌خواند + عکس
سرخط خبرها

آغاز اکران «بخارست» از فردا (۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱) | پیش‌فروش بلیت در سینما‌ها آغاز شد

  • کد خبر: ۱۳۴۷۳۳
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
آغاز اکران «بخارست» از فردا (۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱) | پیش‌فروش بلیت در سینما‌ها آغاز شد
فیلم سینمایی «بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی در حالی از فردا در سینماهای کشور اکران می شود که در پیش فروش امروز این فیلم با احتساب بلیت‌های نیم‌بها در روز سه شنبه ۱۰ میلیون تومان بلیت تا این لحظه فروخته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پیش‌فروش فیلم «بخارست» از عصر یکشنبه ۲۲ آبان شروع شده و تا عصر روز دوشنبه ۲۳ آبان به مرز ۱۰ میلیون تومان رسیده است. این درحالی است که اولین روز اکران فیلم به سه‌شنبه افتاده و بلیت‌های آن به صورت نیم‌بها به فروش می‌رسند. تا ساعت ۵ عصر روز دوشنبه، ۴۳۰ نفر برای تماشای فیلم بلیت خریده‌اند.

امروز هم طبق خبر منتشر شده در رسانه‌ها، طی توافق محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی با پیمان جبلی، رئیس صدا و سیما، قرار است تیزر‌های فیلم‌های «بخارست»، «بامبالا»، «لوپتو»، «بیرو» و «طبقه یک و نیم» به صورت رایگان از شبکه‌های مختلف پخش شوند.

حالا باید دید با وجود این امکانات، فیلم «بخارست» در این شرایط می‌تواند با دو اثر قبلی این کارگردان یعنی «دینامیت» و «انفرادی» در فروش رقابت کند؟

«بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی ساخته شده و حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، پونه عاشورپور، غزال نظر، ایمان صفا، وحید آقاپور، عرفان ابراهیمی، رضا بهبودی، غلامرضا نیکخواه و بابک کریمی در آن بازی دارند.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->